Dívčí život

30.08.2015 11:14

Úkol: běžný - dokonči příběh

Náhled: Jako každý den v týdnu jsem musela opět do nudné školy. Jak já jí nesnáším. K čemu mi bude třeba taková goniometrie? Myslím, že každý by mi odpověděl stejně. K ničemu. Ale přesto se jí musíme učit a doufat, že z toho nepropadneme. Co mě ve škole dělá šťastnou, jsou mé kamarádky. Ale jen s jedinou se můžu bavit úplně o všem. Jmenuje se Sofie, má středně dlouhé hnědé vlnité vlasy a je velmi optimistická a veselá. Kdybych jí neměla, vůbec netuším, co bych si bez ní počala. Dokážeme se bavit o všelijakých pitomostech, probíráme každou věc, která se nám přihodí. Avšak naším nejčastějším tématem jsou samozřejmě kluci. Kdyby jich na světě nebylo, nemusely bychom mít žádné problémy a na zemi by panoval klid. Tomu pevně věřím, chlapi jsou strašně nepochopitelná stvoření, ale zase je pravdou, že by tu byla nehorázná nuda a to nikdo z nás nechce

Odkaz: zde